ترفند شناسایی وب سایت های وردپرسی
عاشقان موفقیت
تمامی اصول موفقیت و ساخت موفقیت در زندگی روزمره

ترفند شناسایی وب سایت های وردپرسی توضیح واتس اپ در مورد تیک های بغل پیام ها معرفی ۱۰ تا از بهترین برنامه های چت و گفتگو برای گوشی و تبلت شما مسدود کردن ایمیل های مزاحم در Gmail آموزش ساخت اکانت جیمیل (Gmail) خلاص شدن از تبلیغات اینترنتی موجود در وبسایتها چگونه حروف و کلمات فارسی را کشیده تایپ کنیم: مثل ترفــــــــندها آموزش عکس گرفتن از محیط ویندوز با استفاده از ابزار snipping tool آموزش حذف اکانت وایبر (viber) آموزش آنروت ” Unroot ” کردن گوشی و تبلت اندرویدی آموزش تصویری روت کردن گوشی با استفاده از کامپیوتر آموزش تصویری راه اندازی اینستاگرام”Instagram” بر روی کامپیوتر آموزش تصویری راه اندازی وایبر “Viber” بر روی کامپیوتر آموزش تصویری استفاده از برنامه لاین در کامپیوتر و ویندوز آموزش گرفتن تصویر از صفحه نمایش (Take a screenshot) در ویندوز فون 3 دکمه ی موجود در گوشی های دارای سیستم عامل ویندوز فون چه کاری را انجام می دهند ؟ بازکردن قفل الگوی صفحه (Pattern) فراموش شده در اندروید ترفند غیر فعال کردن دریافت اس ام اس در اندروید


ترفند شناسایی وب سایت های وردپرسی

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای سایت‌ها و وبلاگ ها می باشد که برای محتوای آموزشی، تجاری، علمی و… همچنین قابلیت ایجاد سایت‌های اجتماعی با افزونه‌های قدرتمند همچون buddypress . ایجاد انجمن با افزونه bbpress، و… مورد استفاده قرار می گیرد.

وردپرس یکی معروف‌ترین و پرکاربردترین ابزار ساخت وبلاگ و سایت است و از این رو اکثر وب سایت ها مانند وب سایت ترفندها از این سیستم رایگان و متن باز استفاده می کنند.

در صورتی که شما نیز علاقمند هستید تا بدانید وب سایت هایی که به صورت روزانه از آن ها دیدن می کنید آیا از سیستم وردپرس استفاده می کنند یا خیر در ادامه این ترفند با ما همراه باشید.

 

 

آموزش شناسایی و شناسایی وب سایت های وردپرسی:

شما می توانید با استفاده از سایت Is it WordPress براحتی بفهمید که آیا سایت مورد نظرتان با استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس ساخته شده است یا خیر.

بدین منظور پس از اینکه وارد وب سایت Is it WordPress شدید، در کادر وسط صفحه آدرس سایت مورد نظر خودتونو وارد کنید و سپس بر روی دکمه Click to find out کلیک کنید.

در مرحله بعدی اگر با پیغام Good news everyone , this website is on WordPress بر خورد کردید، سایت شما وردپرسی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر، ترفندستان، ترفند های کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: ترفند شناسایی وب سایت های وردپرسی,

نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : چهار شنبه 17 تير 1394



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به عاشقان موفقیت مي باشد.