بیوگرافی دكتر علي‌اكبر جلالي موسس نخستين روستاي الكترونيكي دنيا
عاشقان موفقیت
تمامی اصول موفقیت و ساخت موفقیت در زندگی روزمره

ترفند شناسایی وب سایت های وردپرسی توضیح واتس اپ در مورد تیک های بغل پیام ها معرفی ۱۰ تا از بهترین برنامه های چت و گفتگو برای گوشی و تبلت شما مسدود کردن ایمیل های مزاحم در Gmail آموزش ساخت اکانت جیمیل (Gmail) خلاص شدن از تبلیغات اینترنتی موجود در وبسایتها چگونه حروف و کلمات فارسی را کشیده تایپ کنیم: مثل ترفــــــــندها آموزش عکس گرفتن از محیط ویندوز با استفاده از ابزار snipping tool آموزش حذف اکانت وایبر (viber) آموزش آنروت ” Unroot ” کردن گوشی و تبلت اندرویدی آموزش تصویری روت کردن گوشی با استفاده از کامپیوتر آموزش تصویری راه اندازی اینستاگرام”Instagram” بر روی کامپیوتر آموزش تصویری راه اندازی وایبر “Viber” بر روی کامپیوتر آموزش تصویری استفاده از برنامه لاین در کامپیوتر و ویندوز آموزش گرفتن تصویر از صفحه نمایش (Take a screenshot) در ویندوز فون 3 دکمه ی موجود در گوشی های دارای سیستم عامل ویندوز فون چه کاری را انجام می دهند ؟ بازکردن قفل الگوی صفحه (Pattern) فراموش شده در اندروید ترفند غیر فعال کردن دریافت اس ام اس در اندروید


بیوگرافی دكتر علي‌اكبر جلالي موسس نخستين روستاي الكترونيكي دنيا
دكتر علي‌اكبر جلالي,بیوگرافی دكتر علي‌اكبر جلالي,آثار دكتر علي‌اكبر جلالي

 


در آرزوي تاسيس شهري الكترونيكي در ايران
دكتر علي‌اكبر جلالي عضو هيات علمي دانشكده برق دانشگاه علم و صنعت و استاد پاره وقت دانشگاه «وست ويرجينا»ي آمريكاست. او تحصيلاتش را تا مرحله فوق دكترا در حوزه كنترل كامپيوتري، ادامه داده است و 13 سال تمام است كه تلاشي شبانه‌روزي براي توسعه فناوري ارتباطات و اطلاعات در ايران را آغاز كرده و فعاليت‌هاي تحقيقاتي او زبانزد عام و خاص است.


 معروف‌ترين كار تحقيقاتي او تاسيس نخستين روستاي الكترونيكي ايران و جهان است. علي‌اكبر جلالي همچنين عضو مستقل يونسكو در منطقه آسيا و اقيانوسيه در حوزه آموزش الكترونيك است و علاوه بر آن عضو كميته كارگروه يونسكو در تهران در حوزه فناوري اطلاعات نيز هست. از ديگر سمت‌هاي او عضويت در هيات رئيسه جامعه اطلاعاتي ايران است.


 او اخيراً نيز جايزه E.Aisia AWARD يا جايزه برترين پروژه خلاقيت و فناوري در حوزه منطقه آسيا و اقيانوسيه را بخاطر تاسيس نخستين روستاي الكترونيكي آسيا به‌دست آورده. دكتر جلالي تاكنون 26 جلد كتاب در حوزه فناوري اطلاعات به چاپ رسانده كه برخي از آنها در مراكز آموزشي ناسا در ايالات متحده آمريكا تدريس مي‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: زندگی نامه افراد موفق، ،
:: برچسب‌ها: بیوگرافی دكتر علي‌اكبر جلالي موسس نخستين روستاي الكترونيكي دنيا ,

نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : شنبه 13 تير 1394



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به عاشقان موفقیت مي باشد.