ایده‌های دیجیتالی خوب، برای کاربران خوب
عاشقان موفقیت
تمامی اصول موفقیت و ساخت موفقیت در زندگی روزمره

ترفند شناسایی وب سایت های وردپرسی توضیح واتس اپ در مورد تیک های بغل پیام ها معرفی ۱۰ تا از بهترین برنامه های چت و گفتگو برای گوشی و تبلت شما مسدود کردن ایمیل های مزاحم در Gmail آموزش ساخت اکانت جیمیل (Gmail) خلاص شدن از تبلیغات اینترنتی موجود در وبسایتها چگونه حروف و کلمات فارسی را کشیده تایپ کنیم: مثل ترفــــــــندها آموزش عکس گرفتن از محیط ویندوز با استفاده از ابزار snipping tool آموزش حذف اکانت وایبر (viber) آموزش آنروت ” Unroot ” کردن گوشی و تبلت اندرویدی آموزش تصویری روت کردن گوشی با استفاده از کامپیوتر آموزش تصویری راه اندازی اینستاگرام”Instagram” بر روی کامپیوتر آموزش تصویری راه اندازی وایبر “Viber” بر روی کامپیوتر آموزش تصویری استفاده از برنامه لاین در کامپیوتر و ویندوز آموزش گرفتن تصویر از صفحه نمایش (Take a screenshot) در ویندوز فون 3 دکمه ی موجود در گوشی های دارای سیستم عامل ویندوز فون چه کاری را انجام می دهند ؟ بازکردن قفل الگوی صفحه (Pattern) فراموش شده در اندروید ترفند غیر فعال کردن دریافت اس ام اس در اندروید


ایده‌های دیجیتالی خوب، برای کاربران خوب

 

باشگاه کارآفرینی دیجیتالی پرتال برترین‌ها، نخستین پایگاه اطلاع رسانی درباره معرفی کسب و کارهای موفق ایرانی و بین‌المللی در حوزه کسب و کارهای آی تی می‌باشد که در ظرف چند ماه گذشته، پرونده ده‌ها پرتال موفق کسب و کار اینترنتی در عرصه‌های مختلف از Airbnb.com و توییتر گرفته تا expedia و IKEA SWEDEN، مورد بررسی واقع شده است و این روال همچنان ادامه دارد. معرفی برترین‌های کسب و کار در عرصه کارآفرینی دیجیتالی (Digital Entrepreneurship) دنیا، در واقع معرفی الگوهای موفق و فعال در این عرصه به کارآفرینان و علاقمندان به راه اندازی استارت آپ (Start-up) می‌باشد.

 
شاید برای خیلی از کاربران محترم و همراهان همیشگی باشگاه کارآفرینی دیجیتالی برترین‌ها، این سؤال پیش آمده باشد که با چه ایده‌هایی می‌توان کسب و کار خوب در فضای مجازی راه اندازی کرد و با ثبت دامنه و انتخاب سرور مطلوب، این کسب و کار را به پیش برد. ایده بسیار است و هر چیز امکان دارد. اما برای معرفی برخی از ایده‌های خوب، از امروز در 10 گفتار، به معرفی ایده‌های دیجیتالی خوب برای راه اندازی کسب و کار برای کاربران ایرانی می‌پردازیم که قطعاً بخشی از هزاران ایده طلایی در این عرصه می‌باشد.

بررسی پرونده تاریخ کارآفرینی دیجیتالی جهان در دو دهه اخیر نشان می‌دهد که حتی مسخره‌ترین ایده‌ها هم، توانسته است میلیون‌ها و بعضاً میلیاردها دلار، ارزش بازاری کسب کند. پرتالی که شما فقط 140 کاراکتر دران اجازه داشته باشید بنویسید! (Twitter.com) یا پرتالی که مردم، کالاهای دست دوم خود را درآن به فروش برسانند (donedeal.com). فقط خلاق باشید و پشتکار داشته باشید. این‌ها، اهرم‌های موفقیت در کارآفرینی دیجیتالی است. در بخش اول، 20 ایده دیجیتالی جالب معرفی شد. در این گفتار نیز به معرفی ایده‌های دیگری می‌پردازیم و چندین الگوی موفق تجاری ایرانی و خارجی را به علاقمندان معرفی می‌کنیم.

 اگر شما هم ایده جالبی دارید، به ما معرفی کنید.

 ایده‌های دیجیتالی خوب، برای کاربران خوب(2)

1-    داستان سمساری‌های مجازی پر درامد همچنان ادامه دارد. semsari.com فقط می‌تواند یک ایده باشد. خیلی‌ها وسایلی دارند که قدیمی هست و به آن نیازی ندارند. مثلاً ظرفی مسی و متعلق به 45 سال پیش یا جعبه طلای چوبی یا تمبری متعلق به 60 سال پیش. خیلی‌ها هم هستند عاشق این چیزها بوده و حاضرند برای خریدان ها پول بدهند. حتی پول‌های کلان. چرا شما معرف این کالاها نباشید؟ حتماً قرار نیست در اول کار 1000 موضوع را معرفی کنید. با معرفی 10 کالا شروع کنید. آمازون و ebay هم اینطوری شروع کرد و اکنون آمازون شده است. سمساری اینترنتی، در سال‌های اخیر خیلی باب شده است. پرتال preloved.co.uk از سایت‌های مطرح انگلیس در زمینه خرید و فروش اجناس دست دوم در این کشور است. الگوی تجاری این سایت جذاب است.
 
ایده‌های دیجیتالی خوب، برای کاربران خوب(2)
(نمایی از ایندکس سایت preloved)

این سایت، هم اکنون 5.8 میلیون کاربر ثبت شده دارد و در سال گذشته میلادی، بیش از 1.4 میلیارد دلار کالای دست دوم در این سایت، برای فروش آمده شد که در 500 categories عرضه شده است. سایت حراجی مشهور سوئدی به نام ترادرا دات کام نیز، می‌تواند ایده‌های خوبی به شما بدهد.

 ایده‌های دیجیتالی خوب، برای کاربران خوب(2)
(نمایی از ایندکس سایت ترادرا – 10 تیر 94)

این سایت در نشانی tradera.com ارائه شده است و روزانه صدها هزار سوئدی، کالاهای مختلف خود را از ماشین تا دمپایی، از طریق این سایت حراجی آنلاین، عرضه می‌کنند.

2-    اگر ده تا رفیق دارید که در ده موضوع تخصص دارند، از آن‌ها بخواهید نظرات و اطلاعات شغلی خود را راجع به موضوع کاری، به صورت روزانه یا هفتگی یا ماهانه در اختیار شما قرار دهند و شما آن ها را در سایت منتشر کنید. با طبقه بندی اطلاعات و مدیریت بهینه آن، می‌توانید ظرف مدتی، به منبع اطلاع رسانی شغلی و تخصصی تبدیل شده و حتی فرصت‌های شغلی کارفرمایان را در سایت تبلیغ کنید. در بخش اول هم گفتیم که راه اندازی پرتال‌های اطلاع رسانی تخصصی و حتی عمومی در زمینه‌های گوناگون مورد نظر مردم، می‌تواند جالب توجه باشد. مثلاً اگر در زمینه خودرو تخصص دارید یا آشپزی، پرتالی تخصصی در این عرصه راه اندازی کنید مثل: alamto.com.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: کسب وکار از اینترنت، کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: ایده‌های دیجیتالی خوب، برای کاربران خوب(2) ,

نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : دو شنبه 15 تير 1394



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به عاشقان موفقیت مي باشد.